De voie, de nevoie, folosesc serviciile SC RCS & RDS SA. Am la ei un abonament la un pachet ce conține acces internet și CATV (denumite Digi Net Fiberlink 1 și Digi TV Cablu Baza Special conform contractului din 2009). Nu mă pot plânge în ceea ce privește funcționare serviciilor, nu am avut întreruperi dese/lungi.
De ceva timp în casă nu folosim mai deloc televiziunea prin cablu din lipsa de timp și mai ales din lipsă de conținut de calitate. Am decis așadar să cer modificarea contractului cu SC RCS & RDS SA, astfel încât să renunț la CaTV, pentru a nu plăti un serviciu pe care nu îl folosesc.
Mă prezint luni dimineață, pe 7 mai 2012, la un punct de lucru SC RCS & RDS SA pentru a plăti factura și a face demersurile necesare modificării contractului. Probabil am ales o zi proastă pentru că fătuca de pe scaun (nu o cunosc, nu am fost colegi pe vremea când lucram la SC RCS & RDS SA) mi-a comunicat plictisită că nu se poate „rezilia” un serviciu decât dacă fac cerere între data de întâi și cinci ale lunii curente, pentru luna următoare. Cum deja era în data de 7, țeapă fraiere, nu se poate, vino luna viitoare!
Am insistat să completez acum cererea și sa fie procesată când vor dori ei pentru a nu mai face un drum pe acolo (de obicei îmi plătesc facturile on-line), dar cică politica lor internă nu permite acest lucru. Minunat!
Considerând că fătuca respectivă a fumat ceva iarbă de dimineață, am sunat în call-center la SC RCS & RDS SA pentru lămuriri. Și cică treaba e pe bune! Asta e politica! Poți depune cereri doar în primele cinci zile ale lunii!
În zadar i-am explicat operatoarei Felicia Pintea că în contractul pe care l-am semnat cu SC RCS & RDS SA în 2009 nu există o asemenea clauză, singura soluție pe care a putut să mi-o dea a fost: „mergeți la cel mai apropiat sediu”. La dracu, tocmai de acolo vin!
Costul serviciului CaTV nu este mare (sincer nici nu știu exact cât e: 10, 20 de lei/lunar), dar este deranjant modul în care te tratează ca și client. Nu ai cu cine discuta, asta e politica! Asta a fost și unul dintre motivele pentru care nu am colaborat profesional o perioada mai lunga în 2007.
Ar fi interesant să îmi fac și eu propria politică: vă plătesc doar pe data de 9 ale fiecărei luni, dar doar dacă am bani. Și de obicei nu prea am, că iau salariul pe 10.
Până una,alta, am făcut o reclamație la Protecția Consumatorului Suceava, care sper să o rezolve, cu toate că am mari îndoieli…