Vă las pe voi să trageți concluziile din schimbul de mesaje de mai jos.
Reclamație trimisă de mine:
Către
Orange Romania
Buna ziua.
Mă numesc Țurcanu Bogdan, sunt client al serviciilor companiei dumneavoastră, având numărul de telefon xxxxxxxxxx.
Astăzi, 25.04.2011, am sunat la serviciul Clienți (0744411411) la ora 13:18 de pe un alt telefon pentru a cere redirectarea apelurilor vocale care vin spre numărul meu de telefon (0740092943) către un alt număr de telefon, pe motiv că nu am acces la telefon, fiind rămas intr-o alta localitate.
Reprezentantul dumneavoastră mi-a comunicat că nu este posibil acest lucru, singurul lucru pe care îl poate face este doar să anuleze o eventuală redirectare. Mi-a precizat de asemenea că singura modalitate de a activa o redirecționare a apelurilor este folosind meniul terminalului telefonic.
Ținând cont de importanta apelurilor pe care urma să le primesc i-am cerut în scris această informație, acest lucru fiindu-mi refuzat pe motiv că primesc în scris doar răspunsuri la probleme legate de facturare.
Prin acest mesaj solicit un document scris din partea Orange Romania prin care să se precizeze dacă există posibilitatea de a activa redirecționarea apelurilor vocale în situația în care clientul nu are acces la terminalul telefonic (este în altă localitate, s-a defectat, nu are baterie, nu are semnal, etc.), precum și modalitatea de realizare a acestei operațiuni, dacă există.
În cazul în care răspunsul dumneavoastră diferă de poziția consultantului care a răspuns apelului la serviciul clienți, vă rog să îmi comunicați măsurile dispuse (curs de instruire privind serviciile companiei la care lucrează, mustrări scrise sau verbale, măsuri pecuniare, etc.).
Vă rog ca răspunsul acestei solicitări să mi-l trimite-ti pe email la bogdan@bogdanturcanu.ro.
Va mulțumesc.
[ad#google-adsense]
Astăzi am primit răspunsul lor:
Stimate domnule Turcanu,
Raspund sesizarii dumneavoastra referitoare la serviciul Redirectionare Apeluri.
Permiteti-mi sa incep prin a va oferi cateva detalii despre utilizarea serviciului mentionat mai sus.
Redirectionarea este un serviciu de retea prin care aveti posibilitatea de a redirectiona un apel catre un alt numar de telefon fix sau mobil.
Acest serviciu se activeaza / dezactiveaza numai din meniul telefonului iar modificarile solicitate de dumneavoastra se inregistreaza in baza noastra de date.
Consider insa util sa mentionez ca exista posibilitatea activarii serviciului de redirectionare apeluri in cazuri de urgenta prin numarul dedicat 468.
Aceste detalii le regasiti si pe pagina noastra web accesand link-ul http://www.orange.ro/orangecare/redirectionarea-apelurilor/
Imi pare rau sa aflu ca dumneavoastra considerati ca nu ati fost tratat la standardele pe care Orange si le propune sa vi le ofere.
Va asigur insa ca reprezentantii nostri sunt pregatiti sa trateze intrebarile si solicitarile clientilor intr-o maniera cat mai eficienta si mai profesionista posibil.
Incercam sa imbunatatim constant calitatea serviciilor oferite, iar sesizarile si sugestiile venite din partea clientilor nostri ne sunt foarte utile.
Din acest motiv va suntem recunoscatori ca ati avut amabilitatea de a ne face cunoscuta experienta dumneavoastra.
Ne cerem scuze pentru neplacerile create si avem incredere ca acest incident nu va afecta colaborarea noastra viitoare, ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciului ClientiCu stima,
Costin Crisu
Problem Solving Executive
PS: Probabil la telefonul dat la serviciul clienti mi-a răspuns o rudă de-a lui Marian.
Articole asemanatoare:
- Au apărut
- Configurare mIRC
- Exemplu: cum se încalcă Constituția
- Înlocuire cartelă SIM la Orange România
- Orange Home Net prin fibră – dual stack IPv4/IPv6
- ZTE ZXR 10 2609
- Pe timp de criză SPAM-ul înflorește
- Orange România: Prepay sau abonament
- Marian de la Orange Shop Suceava
- Primii pasi in lumea FreeBSD-ului
pai da
o portie de „esti pe lumea asta ca sa ne dai bani, nu ca sa ne intrebi de ce nu merge!” cere intotdeauna un pahar mare de bullshit.
zi tu ca nu