In urma articolului de aici și a sesizării trimise, cei din Romtelecom au făcut o „cercetare” din care a rezultat că am avut dreptate și pe lângă scuzele de rigoare au oferit o reducere de 25% a facturii pe o luna pentru clientul respectiv.
De reținut un lucru lăudabil: compania Romtelecom urmărește felul cum este privită de către clienți urmărind inclusiv postările on-line pe forum-uri și blogu-uri. O inițiativă lăudabilă, drept pentru care voi documenta o problemă legată de facturare pentru același client, problema care datează de la mijlocul anului 2011 și pe care o voi posta în viitorul apropiat pe acest blog.
Articole asemanatoare:
- Au apărut
- Certificat digital calificat de la DIGISIGN – semnătură electronică email
- Pentru toți dușmanii mei
- ZTE ZXR 10 2609
- Modalități de plată către ICI-RoTLD
- PR Kaufland
- Evoluția prețurilor la imobiliare
- Orange Home Net prin fibră – dual stack IPv4/IPv6
- Atenționare automată prin apel vocal
- Utilitarul ping