Cum înțeleg marii ISP-iști din Romania colaborarea cu clienții lor? Cu clienți care plătesc sume importante pe lună (sute sau chiar mii de euro) pentru serviciilor lor?
Simplu: modifică la prima oră, făra să anunțe beneficiarul, datele de acces ( de la rutare statică trec la rutare dinamică cu BGP, împărțirea în două VLAN-uri, modificarea IP-ului de link, etc).
Ce înseamnă asta? Păi.. aproape o mie de clienți au rămăs fără acces internet pentru câteva ore.
Super!
Articole asemanatoare:
- Au apărut
- Nokia E51 – Înlăturare branduire Orange
- FreeBSD – Rute statice
- Certificat digital calificat de la DIGISIGN – semnătură electronică email
- Exemplu: cum se încalcă Constituția
- VoIP vândut prin sistem MLM
- Milano, Varenna, Lacul Como
- Serviciu clienți oferit de „Portocală”
- Manager de parole
- Configurare mIRC