Ma duc astazi sa cumpar un buchet de flori, pe la ora 19. Gasesc deschis la o florarie in statia de autobuz de la intrarea in Obcini (Suceava). Pun ochii pe un buchet frumos, crini imperial cu trandafiri, superb. Intreb vanzatoarea despre pret. Imi spune ca trebuie sa aiba pretul lipit pe el. Ma uit si.. ma uit.. nu il gasesc. Ii spun ca nu are, sa imi zica ea pretul. Imi face un calcul rapid, cica 45 de lei. OK, eram pregatit sa il cumpar, cand, ce sa vezi… am gasit eticheta cu pretul…35 de lei. Ii spun noul pret, da cica ii gresit, ca face 45 de lei, sa ii dau 45 de lei daca il vreau! Bineinteles ca nu l-am vrut! Bleah! Comert in Romania!
Related Posts
Greu de … convins
Să dai o gaură pentru cablurile unei instalații de curenți slabi într-un birou de funcționari publici este o operație mai grea decât aceea de a face același lucru într-o sală în care dorm bebelușii. Măcar bebelușii vor începe să plângă când vor auzi zgomot, funcționarii publici încep să plângă când te văd cu bormașina în mână. Sunt foarte greu de convins că operația respectivă este necesară și șeful cel mare a semnat pentru ea un contract Data viitoare voi veni probabil cu argumentul: „la ce poziție sunteți dvs pe lista de posibili/viitori disponibilizați? Nu vreți să urcați un pic, poate…
EXPO SECURITY 2010
Marți, 27 aprilie 2010, am fost în București la ROMEXPO la târgul EXPO SECURITY 2010, targ considerat eveniment de referință pentru industria sistemelor de securitate, poliție, alarmare și protecție civilă contra incendiilor și dezastrelor din România. Anul acesta a fost a 12-a ediție și s-a desfășurat în perioada 26-29 aprilie 2010. Inițial am plecat din Suceava cu gândul de a petrece două zile în București (una pentru un simpozion pe tema „Tehnologia IP, viitorul comunicației în sistemele de securitate”) și a doua pentru a vizita târgul. La simpozion am aflat însă că nici o firma de securitate membră ARTS (Asociația…
SPAM – Restaurant Pescarus Brasov!
In ultimele zile primesc spam de la o adresa de e-mail de pe gmail ( super.revelion.2009@gmail.com ) privind oferta pentru Revelion 2009 la HOTEL PESCARUS. Tind sa cred ca HOTEL PESCARUS are o lipsa acuta de clienti daca au recurs la aceasta metoda de promovare – SPAM-ul. Ce ii face pe ei sa creada ca voi da curs invitatiei lor la HOTEL PESCARUS pentru Revelion 2009 in urma primirii unui mesaj nesolicitat? Sunt total impotriva SPAM-ului si, chiar daca ar avea cele mai mici preturi de pe piata, tot nu as apela la serviciile lor. Ma gandeam sa le trimit…