După ce luna trecută SSD-ul meu OCZ Vertex 2 a decedat, săptămâna ce tocmai a trecut am primit răspuns de la furnizor că nu se mai poate repara și nici pe stoc nu mai au un model identic, drept pentru care mi-au stornat factura și erau dispuși să îmi returneze contravaloarea produsului. Am ales să îmi achiziționez tot de la ei un alt hard-disc SSD, de data aceasta unul produs de către Kingston, care sper să trăiască mai mult decât precedentul.
Am ales produsul SSD 120GB HyperX 3k SATA3 2,5″ MLC SH103S3/120G KINGSTON care a fost chiar un pic mai ieftin decât OCZ Vertex 2 cumpărat anul trecut, prin noiembrie. Chiar dacă este dotat cu interfață SATA3, deocamdată nu voi putea beneficia de viteza oferita de aceasta datorită portului SATA2 disponibil pe sistemul meu.
După ce aproape o lună am folosit un hard-disc clasic la 5400 rpm, revenirea la SSD este motiv de bucurie (viteză mai mare, zgomot mai mic, mai putina căldura).
Revin cu sfatul de vă face backup la datele importante!
Păi stai puțin, ce garanție ai avut la el? OCZ-ul ți-l luaseși în 3 Noiembrie 2011. Fix mai un an după spui că a trebuit să-l înlocuiești și că o lună ai stat pe un HDD. Pe lângă asta mi se pare dubios și că a cedat așa rapid…
Garantia a fost de 2 ani. A cedat in perioada de garantie si din acest motiv mi-au returnat contravaloarea produsului.