Zilele trecute am mutat mail-urile unui client pe un alt server pe care îl am în administrare (bineințeles că rulează freeBSD pe el). Rapid, elegant, fără probleme.
Astăzi mă sună o doamnă director de la firma respectivă acuzând probleme la primirea mail-urilor. Arunc un ochi prin log-uri, totul mergea minunat. Trimit un mail de pe un server extern spre un cont de al lor, se livrează fără probleme. Încep să o stresez cu întrebări pe doamna director, să detalieze problema pe care o întâmpină. Răspunsul ei m-a făcut să pierd 10 minute explicându-i cum funcționează poșta asta fără să vină poștașul la tine la ușă.
Problema ei și a unor angajați de acolo era că nu mai primeau 200 de mail-uri pe zi. Nu mai primeau nici măcar 10. Doar vreo 2-3, de la colegi și de la partenerii de afaceri. Filtru de spam de pe server își făcea treaba cu brio. De aici a pornit nemulțumirea lor. Nu mai aveau ce să citească, nu mai aveau ce să șteargă.
Să nu dezactivezi filtru de spam și să nu le înscrii adresa de mail pe zeci de site-uri? Oamenii ăștia sunt iubitori de spam!
[ad#google-adsense]
Articole asemanatoare:
- Tunel intre doua calculatoare cu Win XP (OpenVPN client-server)
- ZTE ZXR 10 2609
- Au apărut
- Pe timp de criză SPAM-ul înflorește
- Toyota-Campanie promoțională de vară
- Raspberry Pi 2 – OpenVPN server – Bridge
- FreeBSD – limitari argumente comanda rm
- Hotel Diana de la Sâmbăta de Sus
- SMTP – Simple Mail Transfer Protocol
- 2% pentru SPAM
Ce n-as da sa pun si io mana pe un filtru de spam bun. Nu am idee insa cat de mare este riscul ca antispammerul sa-mi blocheze mailuri de la clienti. Pana si yahoo-ul mai face cate o gafa…