Am un abonament la Orange. Am telefon. Am telefon de servici, tot cu abonament la Orange. Astăzi voiam încă un aparat telefonic la fidelizare, folosind punctele Thank You acumulate. Bineînțeles că m-am dus la Orange Shop Suceava pentru a face acest lucru. Cer un bon de ordine, primesc numărul 56. În sală era un singur operator, iar persoana de care se ocupa avea numărul 54.
„Ce bine am nimerit, nici nu trebuie să pierd mult timp” ma gândeam atunci, la ora 18. Când ora s-a făcut 18:40 și operatorul Marian nu terminase încă cu persoana de care se ocupa când am intrat.
Cum pana mea e posibil să stai peste 40 de minute pentru a încheia un abonament unui client? Cum de nu a mai venit încă un operator pentru a rezolva cererile celorlalți clienți care așteptau în Orange Shop? Cum îți permiți tu ca și angajat Orange să vorbești la telefon 15 minute, convorbire care nu este în interesul clienților prezenți acolo? Cum poți tu mai Marian să pleci pentru 20 de minute undeva în birourile din spate?
Până l-a urmă s-a lăsat cu scandal, dar se pare că acest lucru nu l-a deranjat pe angajatul Marian de la Orange Shop Suceava care și-a păstrat viteza „foarte încet” în servirea clienților. Nu a comutat măcar pe nivelul „încet”, ce să mai zic de „normal”.
Normal că nu am mai suportat și am plecat după ce am cerut un număr de fax la care se pot trimite reclamațiile. Mâine voi scrie plângerea către Orange Romania și o voi trimite pe fax. Nu mă aștept însă să o citească cineva sau să primesc vre-un răspuns.
Și nu! Nu îmi mai cumpăr nici un telefon la fidelizare din Orange Shop Suceava.
Articole asemanatoare:
- Au apărut
- Orange România: Prepay sau abonament
- Serviciu clienți oferit de „Portocală”
- Exemplu: cum se încalcă Constituția
- Primii pasi in lumea FreeBSD-ului
- Router 4G – Huawei B310
- Orange Home Net prin fibră – dual stack IPv4/IPv6
- Nu vreți să plătiți mai puțin și să primiți mai mult?
- ZTE ZXR 10 2609
- Înlocuire cartelă SIM la Orange România
Zilele trecute am stat şi eu la coadă cam juma` de oră. Îmi pierdusem răbdarea la un moment dat, mai ales că era foarte cald în magazin, iar eu eram îmbrăcat pentru vremea de afară. Dar până la urmă a fost ok şi am reyolvat prieteneşte. 🙂
Pe o parte, îi înţeleg. În comparaţie cu volumul de muncă pe care-l au sunt prea puţini. Chiar foarte puţini. Şi gândeşte-te cu câţi oameni ai de a face. La un moment dat devii ceva mai indiferent, asta dacă vrei să nu cedezi psihic.
Chiar sunt curios cum îţi vor trata reclamaţia.
Sefu’ lui daca vede ca nu mai fata face sa aduca si alti operatori.
Este prea stresat? Acasa frate. Altul nou, cu chef de munca.
Am trecut zilele trecute pe acolo pentru a achita o factura. Respectivul lucreaza inca acolo.
pai si la un salar de 2000 ron pe care il are un operator…il cunosc pe unul din operatori.. orange are dreptul sa le ceara si mai mult.