Un client are probleme cu un sistem de numărare a persoanelor care îi vizitează magazinul. Arunc o privire și observ că lucrurile nu mergeau așa cum era detaliat în manual, drept pentru care contactez prin email producătorul din Norwalk, Connecticut, USA. La distanța de circa 6 ore (la vreo două ore după ce au început ei programul) mi-au răspuns la email, cerându-mi disponibilitatea de a mă deplasa la client și le asigura accesul de la distanță pe sistemul respectiv.
Astăzi, ajungând acolo și transmițându-le prin email datele de conectare, în cinci minute deja erau conectați și îmi ofereau asistența tehnica, iar pentru o și mai bună comunicare m-au sunat și pe mobil (apropo, cineva termină apeluri internaționale folosind numere de Orange România).
Cred că ar trebui să învețe și cei de la noi câte ceva din această experiența. Puteți să o comparați cu asta sau asta sau asta (și aș putea continua..)?
Poate ar trebui să precizez că sistemul respectiv nu mai este de mult în garanție și producătorul nu avea nici o obligație să mă ajute gratuit, dar totuși a făcut-o foarte prompt.
Articole asemanatoare:
- Au apărut
- Exemplu: cum se încalcă Constituția
- Certificat digital calificat de la DIGISIGN – semnătură electronică email
- Primii pasi in lumea FreeBSD-ului
- ZTE ZXR 10 2609
- Tunel intre doua calculatoare cu Win XP (OpenVPN client-server)
- Raspberry Pi 2 – OpenVPN server – Bridge
- Pe timp de criză SPAM-ul înflorește
- Utilitarul ping
- Configurare mIRC
Acest tip de serviciu este oferit si de catre companii din Romania.
Din pacate sunt foarte putine persoanele care cunosc aceste servicii oferite in mod gratuit de catre aceste companii.
Și vina este a … ?