Telefonul mobil „adus de Moș Crăciun” în 2014 a început să aibă ceva probleme cu display-ul (pete galbene). Este un defect des întâlnit la telefonul LG G3.
Pentru remediere l-am trimis în service la Orange, de unde s-a întors cu rezoluția: „necesită înlocuire”. Cum modelul nu se mai produce, opțiunile mele erau să solicit banii cash înapoi sau să folosesc suma respectivă la achiziția unui alt telefon.
M-am prezentat cu documentele și telefonul în cutie împreună cu accesoriile la Orange Shop în Botoșani și în 5 minute am primit înapoi suma integrală achitată la achiziție.
Pentru că aveam nevoie de un telefon mobil, mi-am achiziționat un Huawei Mate 7, dual SIM.
Articole asemanatoare:
- Au apărut
- Orange România: Prepay sau abonament
- Mikrotik server VPN IPSec PSK – conectare client Android 13
- Marian de la Orange Shop Suceava
- Android, pe gustul meu
- Serviciu clienți oferit de „Portocală”
- Samsung Galaxy S folosit ca și webcam
- Router 4G – Huawei B310
- Nokia E51 – Înlăturare branduire Orange
- Orange Home Net prin fibră – dual stack IPv4/IPv6